- happy girl! -

Är jätteglad! ÖVER TIM! Han har varit så otroligt duktig dom här två dagarna för Jane :') Gud vad stolt jag är över han! 

Har lärt mig massor med! AMAGAAAD! Värt pengarna alltså!! Hoppträningen igår gick helt klart bäst, han lyssna, var pigg och helt AMAZIING
Idag tappa jag självförtroendet när det hände en sak, STACKARS! :/
Och en sak jag är grymt stolt över är att jag kunde skritta ut i skogen med Natta och Emilia utan att han gjorde nått! Han stanna inte ens, inte bocka eller inget! Kunde trava på ett fält utan att han stack! ååh ♥ på ponnyn alltså

Emilia och Jag släppte ut dom i en hage när dom hade kommit in eftersom vi tog in dom och så fick dom vara ute lite mer då.. en sak är så kul när Rebo smyger sig fram till Tim och nappar åt sig lite mat och Tim blir jättesur och hugger efter han, haha sötnosar! Körde lite frihetsdressyr efter vi släppt in dom. Haha ibörjan gick det inte bra alls! Han bara sprang runt och fåna sig x) Sen i slutet gick det jättebra! :)

Kom hem runt halv sex, har ätit, var VRÅLHUNGRIG när jag kom hem. har även ätit lite glass och ska snart hoppa in i duschen..... EFTER ponnyakuten ;) Skriver more tomorroww, you knoowww. BYEBYE ! (y)

BILDER FRÅN DAGEN SOM EMILIA KRANTZ HAR TAGIT.























HAH, den sista bilden! Dagens failbild!
*Emilias skugga xd
* Stormen räcker ut tungan x)
* Jag gosar med Hildur xP

HAHA PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0