- sanningar #1 -

1. Jag är mörkrädd
2. Jag ÄLSKAR djur
3. Min största rädsla är nog döden
4. HATAR se folk ha ont, skulle aldrig kunna vara sjuksköterska/doktor
5. Mina vänner beskriver mig som jobbig & rolig
6. NÄR jag går på toaletten hos någon annan lägger jag alltid papper på sitsen.. (a)
7. Jag blir aldrig bra på kort
8. Har en blogg egentligen bara för att skriva av mig ..
9. Djurplågeri och Misshandel är hemskt!
10. Mina närmaste vänner är verkligen dom bästa...
11. Jag tror på spöken/andar
12. Mina katter är störda på ett bra sätt
13. Jag vill vara kort, ha små fötter och vara smal.
14. Jag hatar skolan men när man tänker efter är det bra att man ändå lär sig
15. jag älskar att läsa bloggar xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0