- sanningar #2 -

1. Jag hatar mitt hår och min längd
2. Jag älskar att sjunga även fast jag suuger på't!
3. I min klass är det två som verkligen är mina bästa vänner
4. Jag glömmer typ alltid vad jag har drömt
5. Ibland älskar jag att vara ensam och ibland hatar jag det
6. Jag HATAR sprutor !
7. Jag dömer endel folk efter utseendet men inte alla, ingen aning varför
8. Just nu äter jag nonstop och vindruvor
9. Jag är en godisgris
10. Om jag tänker på något läskigt när jag ska sova kan jag inte somna
11. Jag har damp på kvällarna och gör oftas mycket skämt som jag garvar åt innan jag berättat dom
12. Ibland får jag typ psykbrott på lektionerna i skolan
13. Hatar alla lärare ..
14. jag vill ha platt hår hela tiden och längre
15. Miranda beskrev mig som superbra och snäll vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0