- stallet -

Har varit i stallet typ all day ! Skulle egentligen inte haft Tim men jag fick ha han ändån :D Red i paddocken i en halvtimma typ sen skritta i en kvart runt tävlingsstallet med Miranda. Gick sådär, red inte så hårt och jobba han inte utan bara red runt lite. Imon blir det inget stall utan bara fira mamma eftersom hon fyller år. Jag och mormor ska baka tååååårtaaaaa, gööött :D 
Skolan idag gick bra.. eller sådär men ah. AJA,på onsdag rider jag lektion.. på Nån ?
Nu sitter jag och kollar ´´Familjen Annorlunda.`` dåligt program.. ska ta mig något att äta typ nu hihiih

seeeees!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bild from todayy



från vänster Playboy Jag Tim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0