- Trött tjej -

Är helt slut!

Hoppat två hästar idag, Whiskey&Tim. Byggt bana, två gånger! Och cyklat hem och varit i stallet all dayy.
Whiskey - Han var pigg,mycket pigg. Ville bara springa. Träna lite kondition och hoppade även en liten bana.Gickbra
Tim - Han lyssnade bra,var piggare än vad han bruka,var lite stel. Hoppade och mjukade upp dom väl. Gickbra
Så alltså gick båda lektionerna bra,faktiskt SUPER BRA! Jane var helt otroligt bra! Lärde mig mycket! Tur att det är två dagar,lär jag mig ju dubbelt så mycket! Imorgon börjar det nio så det blir väll att va där åtta.. Måste ta in Tim och fixxa iordning han. Emilia&Jag släpper nog ut Rebo och Tim tillsammans i någon hage sen eftersom vi måste ta in dom och allt! Bloggar nog inte imorgonbitti, iså fall blir det på kvällen! Men vi hörs! PUSS.





två suddiga och dåliga bilder men det får duga. Första på Whiskey,sista på Tim.

ni var jätteduktiga idag,fina pollar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0