Bästa uteritten !!

HAHA, fatta vad mycket jag skratta idag när jag red ut med Emilia och Zofie.

Vi gjorde iordning hästarna men vi kom inte iväg förrän fyra då det var träningdressyr innan. Aja vi red Maren ´´baklänges`` Emilia Rebo, Zofie BamBam. Det gick bra i traven och skritten men när vi galoppera, HHAHAHAH
För det första bocka Tim sen så höll Bambam på och börja tävla med Rebo och Tim och galoppera ifrån oss och ah, helt kaos typ. Men seriöst BamBam var as snabb ! Emilia fick ställa Rebo tvärs över vägen för att Zofie skulle få stopp på honom. Det var lite roligt med, det var två gamla männsikor som stod vi vägkanten så kommer vi där Zofie i täten sen kommer Tim och Rebo efter och alla i full galopp och dom bara står där och glor som om vi var galna ^^

Gick ju jättebra när vi skulle trava av dom runt hästskon med.. Eller inte!! Bambam börjar galoppera och alla andra med, haha sötnosar alltsåå!!! :')

GUD världens bästa uteritt typ, har aldrig garvat så mycket när jag har ridit som nu, x'd Nästa söndag gör vi om det, yeyyy :D
hjälpte nåra lite på träningsdressyren med.
nu har jag precis kollat ponnyakuten på svtplay då jag missa de förut på teven, ska nog ta mig något och äta nu, sen blir det ett avsnitt av Elsas värld!


sötizzzzzen ihagen från idag! ((':






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0