Fältet.

Åkte ut till stallet runt halv tolv ? Kolla lite tävlingar ett tag där.. sen så gjorde Emilia maten till Zarossa.
Sen typ vid 2 (?) tog vi in Tim eller ja, försökte....
Först gick jag fram till honom och klappa han och sådär, sen skulle jag fixa tränset (som man måste ha när det är tävling) så ba vänder han och galopperar ifrån mig, försöker igen... samma sak.... försöker igen.. och igen... och igen! Det gick verkligen inte, han var verkligen på bushumör .. Emilia och Jag försökte massor! Linnea gick och hämta morötter så jag kunde locka han lite. Då går det,godisgris! Öronen spetsade hela tiden,sötis!

Emilia och Jag red ut på fältet sen, grymt mysigt! Emilia fick testa att rida Tim där så han inte var busig eller så, men han var bara pigg och stark så det var ju bara bra :) Men det var verkligen fantastisk och rida där! ;)
Cykla även med när Zanna och Emilia red på fältet efteråt.
Efter jag hade ridit ryktade jag Tim vid stocken ute <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0