Frågestund!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haru haft nån annan favorithäst/ponny än tiimsen ?^^

haha

2012-03-23 @ 19:32:45
Postat av: Emeliiiee

1. vad tycker du om mig? ;D

2.vad tycker om min ponny? ;)

3. varför är du så gymt jävla söt??

4. vill du rida ut med mig hos ina i sommar? :D

5. vad är det bästa du vet?

6. hur många rosetter har du? ;)

7. när vi ramla med cykeln vad tänkte du då?

8. vem är din bästa vän?

9. hur mår du? haha ;D

10. vad vill du att jag ska skriva mer om på min blogg?

11. vad tycker du om min blogg? :)

2012-03-23 @ 22:16:15
Postat av: miranda

vad tycker du om mig?

beskriv dig själv med tre ord.

vilken häst kommer du ha efter timsan?

vad är det högsta du hoppat?

nellieberntsson.se eller goldenhorses.blogg.se?

det bästa du vet?

det värsta du vet?

5 bästa vänner?

5 närmaste vänner?

vad kommer du bli när du blir stor?

har du några mål inom ridsporten?

saknar du tivoli?

vem vänder du dig till när du är ledsen?

kan vi va snart?

har du gjort något du ångrat,isf vad?

det pinsammaste du gjort?

vad har du för planer i sommar?

2012-03-23 @ 22:22:56
URL: http://photosbyymiranda.blogg.se/
Postat av: maja

1. bästa hästen ?

2. bästa vän ?

3. vad tycker du om mig ?

4. livsönskan ?

5. något du aldrig kommer göra ?

6. något du gjort som du verkligen ångrar ?

2012-03-23 @ 22:38:13
URL: http://majsaansvensson.blogg.se/
Postat av: Emilia Krantz

Högsta du hoppat?

vad tycker du om mig?

vad har du för nyårslöfte?

Vad tycker du om landest ekonomi ^^

varför ... varför kommer jag inte på några frågor typ?



eller frågor:

häst eller ponny

höga hinder eller låga hinder

dressyr eller hoppning

galopp eller fälttävlan

bocka eller stegra

skena eller inte gå frammåt

pigg eller seg

lugn eller hetsig

fin eller söt





Haha, kom inte på så många fler xD

2012-03-23 @ 22:42:46
URL: http://juneochrebo.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0