Glömt bort igen

GLÖMT BORT BLOGGEN ? nej.. har bara inte haft tid.

Igår; Hade jag jouren med Emilia eller ja, jag och mamma hjälpte henne och hennes föräldrar. Det gick bra vi fodra,släppte ut och mockade sen stack dom hem så kratta vi gången, fyllde på lite spån, sopa osv osv.
Det var ju månadshoppning med så Emilia var med på Nobbe och det gick faktiskt bättre än vad jag hade trott. Fast han var ju lite ceepee, när vi skulle hämta han t.e.x han ställde sig och stegra? Fick skit ont i armen, tror jag sträckte den eller något. Jaja, inne på framridningen (som jag inte såg men Emilia berättade) så höll hab på och bocka och tvärnita och ja, jag vet inte vad! men på banan fick han 8 fel men sen andra gången kom hon runt. Hon hoppa Rebo sen och det gick skit bra! Han var pigg och glad!;) Sen prova Emilia och Karin svanskapa på June medans jag gjorde iordning Tim. Jag skritta fram i paddocken, red en fram i lilla sen hämta Emilia Rebo och ställde in June. Så red vi ut runt Hästskon! SKITKUL! Egentligen skulle vi bara skritta men vi trava och galoppera med! Tim var jättepigg och ville bara springa. Fick hålla in han jättemycket! xd Han var så glad så han sparka bakut några gånger, sötis! Sen hoppa vi över en snöhög och en stock :)

Om inte Karin behöver Tim på lektionen imorgon ska Emilia och Jag rida ut! :D
Nu MÅSTE jag dra till skolan, hörs.

Bilder från igår!
Tror ni hon hoppa det här? ^^ HAHA nej !

Kommentarer
Postat av: Emilia Krantz

haha, ska du ha med mig och mina bilder.. på mig i varje inlägg eller?? Zöötiss :D <3

2012-03-15 @ 21:38:31
URL: http://juneochrebo.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0