Glömt bort lite

ojoj ingen uppdatering på hela dagen och bara en igår ? inte bra, inte bra..

Igår; Vart inget stall utan var hemma och va lite sen gick jag även på stan med mamma och fick med mig lite saker som ni kanske kan få bild på sen? :) Det var ialla fall ett par gympaskor, inte så fina men jaja, sen en adidas jacka/kofta? Och ett linne med. Åt lite popcorn och kollade Ice Age 2 på kvällen.

Idag; Vaknade vid typ 9 av att katterna föll på och bråka och jama och jag vet inte vad! Sen åkte jag ner till stan vid 12 där jag träffa Emelie och Mikaela. Vi skulle tagit kort men det blev typ inte så många och bra för ingen ville vara med på kort ^^ Vi gick på Mc donals och käka eller ja bara jag men.. xd Sen gick vi till Djurmagasinet där jag köpte kattgodis till mina katter x') Dampa runt lite där sen så vid halv 2 åkte jag hem, bytte om och sen till stallet! Tog lite kort på Miranda och Emilia när dom red och sen gosa jag och rykta och fixxa hos BÄSTA ♥

Nu under kvällen har jag käkat lite mc donals mat som mamma köpte :) mycke mac donals ;)
Men ni får bilderna på kläderna, Emilia och Miranda sen!

Bild på Emelie och Mikaela, Miranda och Emilia! :)







Vad liten bild vart? AJA, Emilia in a tomtedress ;)





Kommentarer
Postat av: Emilia Krantz

TA BORT BILDEN PÅ MEJJ!

2012-03-15 @ 21:39:37
URL: http://juneochrebo.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0