Hoppträningen

Hopptränade ju today !! Ska beskriva lite vad vi gjorde osv.
Först red vi fram hästarna som vanligt, sen börja värma upp dom på bommar. Travbommar.

Efter det skulle vi typ hoppa tre sockerbitar. En stod på medelinjen rätt nära C och en stod på medelinjen rätt nära A, och en stod vi E eller B kommer inte ihåg bokstäverna dirket ^^

Först hoppa man den nära C sen la man en volt till vänster,(man kom i högervarv) sen hoppa samma sockerbit igen. Sen hoppa den som stod vi E eller B vad det nu är x'd Och avsluta med att hoppa sockerbiten närmast A och lägga en volt åt vänster och hoppa samma igen. Den övning gjorde vi ett par gånger.

Sen hoppa vi fram på långsidan (spegel långsidan för er som vet) Först va det kanske 60-70 sen höjde hon lite efter hand och tillsist hoppa vi typ 90 eller ah vene men då vart jag lite osäker typ, tänker alltid på allt hemskt som kan hända och då blev det lite konstigt men jaja.

Tillsist fick vi hoppa en bana. Först hoppa man diagonalt, ett kryss. Från spegel långsidan. Efter det kommer man på en till diagonalt kryss från cafeterian typ. Sen hoppa långsidan på spegelsidan. Sen avsluta med att hoppa diagonal krysset som var först fast åt andra hållet alltså från läktaren och sen det andra krysset diagonalt från läktaren.

Sen trava vi oh skritta av dom.

HAHA tror inte ni förstod så mycket men hoppas det ialla fall ^^ Ni får bilder från paint ^^
innan jag åkte hem gjorde jag iordning Tim, rykta av honom och mocka och gosa lite sen fick han en morot, han förtjänade de! ♥

bilderna ligger på andra datorn så dom får kanske ni imorn! lägger ut dom i ett annat inlägg, fast ingen vart typ bra men någon bra tror jag ? kanske kommer det inga bilder eller så kommer det FÅR SE!




hihih awesome! ;)


första övningen, jag suger på att måla jag vet! volterna vart inte lika stora x'd vid den gula pricken börjar man och vid den rosa är det slut.



blir lite rörigt men typ så ja.... vid den gula pricken börjar man och vid den rosa är det slut.

Kommentarer
Postat av: miranda

du kan rita upp banan i paint istället om du tycker det är svårt att beskriva,för jag fattar ingenting? XD

2012-03-17 @ 09:32:01
URL: http://photosbyymiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0