Ridningen i detalj

Igår hann jag inte blogga efter ridningen igår men berättar idag istället! :) Hade ju Russin på lketionen och vi hoppa ju!
Ibörjan värmde vi ju upp osv! Sen hoppa vi fram på lite studs, typ tre gånger var sen fick vi vila lite sen skulle vi hoppa utan stigbyglar två gånger var, haha Russin hoppar ju så konstiga hopp ibland så det är lite svårt att hänga med ibland men det gick bra. Vi fick ta ner stigbyglarna men då skulle vi knyta tygeln och sträcka ut armarna, träna lite balans ;) Vilade och knöt upp tygeln igen. Sen stog det ett kryss vid E och ett kryss vid B så då skulle vi hoppa som en volt eller ja innanför spåret på dom, träna lite konditionen på hästarna så höll på ett tag det gick bäst i höger varvet, riktig bra flyt hade vi! :) Sen vila vi kanske 3 minuter eller nått sen bytte vi varm och gjorde samma sak som gick sämre. Antingen hoppar hon för nära och lustigt eller jättebra! :) Hoppade banan vi gjorde förra veckan med bommarna förra veckan fast med hinder och jag bara hatar den övningen...

Man krockar och typ rider in i varandra  ? -.-

Sen samma sak i andra varvet och sen trava och skrittade vi av hästarna. Borstade av RussinBullen och sen Tim ryktade jag med, mockade hos han 0ch sen kolla jag Vickan och åt på mitt godis, skolan gick bra igår och somsagts köpte jag godis efter och sen Cyklade jag till stallet! Åkte hem runt tjugo över åtta.


gammal bild på timsan ♥♥

En lite nyare bild på Russin som Emelie Carlsson har tagit
Checka hennes blogg; http://emelieviktoriiaa.blogg.se/
Fazett sötisen låg ner igår :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0