Uteritt

Idag hade jag ju Tim. Emilia fick låna Zarossa så hon kunde rida ut med mig :D glaaad cheyy! Först behövde dom klippa Zarossa så det tog ett tag innan vi kom iväg men sen! Åh det vart helt underbart! Speciellt när det gick så fort i galoppen och man bah kände blåsten komma i ansiktet, skön känsla :D Haha kul de va när Emilia galoppera ifrån mig och Tim bah; neejj jag vill inte va ensam kvar!!
så ökar han ännu mer och han tar ju så små steg så det går ju inte lika fort som det gör med Zarossa eftersom hon är Storhäst! Och Tim en c ponny ;) Nästa söndag har ju hon Rebo så då rider vi nog ut igen, roligtroligt! Kommer inte gå lika fort men what ever ? (;
Vi gick upp till Klubbis och åt efter ridturen, skaplig damp jag hade x-) Åkte hem sen, pussa lite extra på Timsen som var bäst i skogen, helt amazing






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0