We're solidiers

HEJ, bloggade ingenting igår javet! sry ..

Lektionen igår; Gick mycket bättre i slutet än ibörjan! Hade Russin och på henne blir man så framåtlutad ?! Men det gick väll bra .. Nästa gång är det hoppning med.
Idag var det först skola ju .. vi va i simhallen,kul -.- Ah sen fortsatte dagen. Cykla till stallet runt halv fem sen kom dit tio i.. Chilla lite och mocka ohså, sen fick jag skjuts hem.
Precis ätit mat nu, ska snart ................. göra nåt ;p
Min katt är bara för söt asså! Först kommer han och möter mig påväg till skolan och bah: mjauu, vill komma iiin!
Sen när jag kom hem från stallet så sitter han i mammas cykelkorg och bah: Hallå?? Lämnade mig här ute bara och stack? NU VILL JAG HA MAT!
haha sötnowws :') :*

BLOGGAR TOMORROW! Eller kanske ikväll,vi får se, HEJDÅ



en bild på tarzan bara för han är FÖÖÖR gullig ibland ;') <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0