Svar på frågestunden:

Alice om Frågestund!!!:
haru haft nån annan favorithäst/ponny än tiimsen ?^^

svar: ja, jag har ju gillat Fazett och sköta och så och sen har jag ju haft Tivoli som favoritponny också! :)

Emeliiiee om Frågestund!!!:
1. vad tycker du om mig? ;D
2.vad tycker om min ponny? ;)
3. varför är du så gymt jävla söt??
4. vill du rida ut med mig hos ina i sommar? :D
5. vad är det bästa du vet?
6. hur många rosetter har du? ;)
7. när vi ramla med cykeln vad tänkte du då?
8. vem är din bästa vän?
9. hur mår du? haha ;D
10. vad vill du att jag ska skriva mer om på min blogg?
11. vad tycker du om min blogg? :)

svar: 1. jag tycker du är grymt schyst, söt, snäll, rolig och galen ;)
2. Älskar din ponny! Hon äe bäst ;) söt, gullig, rolig, ah maaassa! :D
3. För att jag inte är det! du är det! :D
4. SÅKLART (Y)
5. djur,hästarna,vännerna,familjen&släkten
6. hm 20 tror jag ^^
7. -FAN JÄVLAR, ställ dig upp Emelie, kom vi måste dra snälla va inte skadad , kom nu, snälla.
8. asså jag vet inte riktigt, har mycket närmsta vänner typ eller ah ..
9. haha bra ? x'd
10. Lite mer beskrivningar och blogga lite oftare, skriv om alla din husdjur som du har/haft?
11. jag tycker den är jättebra när du väl uppdaterar ^^

miranda om
Frågestund!!!:
vad tycker du om mig?
beskriv dig själv med tre ord.
vilken häst kommer du ha efter timsan?
vad är det högsta du hoppat?
nellieberntsson.se eller goldenhorses.blogg.se?
det bästa du vet?
det värsta du vet?
5 bästa vänner?
5 närmaste vänner?
vad kommer du bli när du blir stor?
har du några mål inom ridsporten?
saknar du tivoli?
vem vänder du dig till när du är ledsen?
kan vi va snart?
har du gjort något du ångrat,isf vad?
det pinsammaste du gjort?
vad har du för planer i sommar?

svar: 1. du är grymt söt, snäll, rolig, smart, haha jaa <3
2. mig själv ? hm, efter, ful, lång ^^
3. efter Tim vet jag inte om jag kommer ha någon, får se.
4. det högsta jag har hoppat är 105 cm.
5. goldenhorses.blogg.se ;)
6. djur,vännerna,familjen,släkten :)
7. när folk tror sig,sprider lögner,tror att dom är bäst

8. typ, du, maja,medina,emilia kommer inte på den femte^
9. vet inte, något med djur!
10. ja, eller nja vet inte såhär riktigt nu men när jag väl rider försöker jag göra migg bästa.
11. asså jag får ju träffa henne ochså, men jag saknar att "ha" henne oh rida
12. till mina ästa vänner <3
13. jaa såklart :D
14. hm vet inte :/
15. fisit i klassrummet eller sagt något helt konstigt ^^
16. ska ju skaffa hund så antagligen pyssla med den, bada, sola, va med vänner, va i stallet och ta't chill :D

maja om Frågestund!!!:
1. bästa hästen ?
2. bästa vän ?
3. vad tycker du om mig ?
4. livsönskan ?
5. något du aldrig kommer göra ?
6. något du gjort som du verkligen ångrar ?

svar: 1. Tiiim<3 efter han; ronja,russin,tivoli :)
2. dom som jag skrev där upppe, miranda,emilia,majak,medina.
3. söt,snäll,rolig,konstig x'd
4. vet inte ^^
5. hänga mig ;p
6. inget jag kommer på :/

Emilia Krantz ([email protected]) om Frågestund!!!:
Högsta du hoppat?
vad tycker du om mig?
vad har du för nyårslöfte?
Vad tycker du om landest ekonomi ^^
varför ... varför kommer jag inte på några frågor typ?

eller frågor:
häst eller ponny
höga hinder eller låga hinder
dressyr eller hoppning
galopp eller fälttävlan
bocka eller stegra
skena eller inte gå frammåt
pigg eller seg
lugn eller hetsig
fin eller söt

svar: 1. 105 cm har jag hoppat.
2. söt,snäll,knasig,störd,galen,rolig, konstig på bra sätt! ;)
3. ingenting tror jag x'd
4. hah fattar inte x'p
5. ponny!!!
6. haha mittimellan :D
7. hoppning och dressyr fast meset hoppning ;)
8. vet inte, galopp troja xd
9. stegra xd eller den får inte stegra över, isåfall små bockningar :P
10. haha mittimellan :P
11. pigg,
12. emmh, svårt, hur menar du med hetsig? studsig och så eller?
13. båååådda :D






Kommentarer
Postat av: Anonym

om man skriver "eller" frågor kan man inte ändra på dom :P

2012-03-25 @ 20:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0